Page 2 - Dnevna doza broj 4
P. 2
Dnevna
intervju
Bosnalijekovi lijekovi su prepoznatljivi na velikom broju tr`i{ta, ka`e [ukalo
Istrajavamo u nastojanju da nam
izvrsnost bude najvi{i imperativ
Farmaceutsko tr`i{te se, pored informati~kog, smatra jednim od naj`ivljih, najizazovnijih i najbr`e
mijenjaju}ih tr`i{ta. O bogatom proizvodnom programu Bosnalijeka koji se sastoji od 235 proizvoda,
trendovima u marketingu farmaceutike kao i planovima za budu}nost, u intervjuu za Dnevnu Dozu
govori dr. Aziz [ukalo, direktor Bosnalijekovog Sektora strate{ki marketing.
osnalijek je najve}i industrij- [UKALO: Na{a strategija zasniva uk lju~uju i medicinska i dijagno- ~i tih oblasti. Rezultat njihovog ra -
s ki proizvo|a~ lijekova u Bo s - se na kontinuiranom razvoju {irok - sti~ka sredstva. da su vrhunski proizvodi razvijeni
ni i Hercegovini koji pr o i zvo di og i konkurentnog proizvodnog Diferenciraju}a prednost Bosnali- u skladu sa va`e}om regulativom,
Blijekove vrhunsk og kvaliteta aso rtimana sa visokim tr`i{nim po- jeka jeste upravo na{ Razvojni cen- do kazanog i provjerenog kvaliteta,
prema svjetskim farma ceutskim sta - t e ncijalom pa su pravovremeni ra - tar. U Razvojnom centru Bos nali- si gurnosti i efikasnosti.
n dardima i svr s tava se u me|una- z voj i tr`i{ni plasman sigurnih i jeka odvija se proces razvoja koji
rod no konkurentne farmaceutske ef i kasnih proizvoda farmaceuts - prati najnovija dostignu}a i sazna- DOZA: Koji su globalni trendovi u
ko mp anije, ka`e, iz me|u ostalog, u kog kvaliteta va`an preduslov ra - nja, kao i nacionalne i me|unarod - farmaceutskoj industriji? Kakve su
ra zg o voru za Dnevnu Dozu dr. Aziz sta kompanije. Pa`ljivo pratimo ne standarde. Po zavr{etku raz voja navike korisnika farmaceutskih
[u k alo, direktor Sektora strate{ki fa rmaceutsko tr`i{te i trajno smo lijeka vr{i se transfer tehnologije u proizvoda?
ma rketing. orijentirani na potrebe pacijenata. pr oizvodne pogone i transfer ana-
S ciljem pru`anja {to sveobuhvat- li ti~kih metoda u laboratorije za ru-
DOZA: Da bi jedna kompanija ni je zdravstvene za{tite, uz pra }e - ti nsku analizu. [UKALO: Mediji svakodnevno iz -
uspje{no poslovala, poput nje farmakoterapijskih trendova i Razvojni centar Bosnalijeka op re - vje{tavaju o dinami~nosti farmace -
u tskog tr`i{ta, koje se pored inf or-
Bosnalijeka, mnogo se ula`e u ra zvoja savremenih lijekova, odne- m ljen je savremenim tehnolo{kim mati~kog, smatra jednim od naj`i -
inovacije i razvijanje novih da vno smo intenzivirali razvoj do- i analiti~kim laboratorijama u koji - v ljih, najizazovnijih i najbr`e mije-
d a taka prehrani u segmentu pre- ma rade vrhunski stru~njaci ra zli ~i -
proizvoda. Kako u Bosnalijeku nj aju}ih tr`i{ta. Posljednjih godina
ve ncije bolesti i o~uvanja zdravlja. tih profila, me|u kojima su doktori
nastaju novi proizvodi? pri mjetno je, iz globalne perspek-
Bo snalijekove razvojne aktivnosti i magistri nauka te specijalisti ra zli -
2